הובלת מבנים ניידים וקראוונים

השכרת קרוואן לחופשה חלומית

ישנן חברות המספקות הובלת מבנים ניידים וקראוונים, מה שמאפשר מענה כדרך משאיות מנוף, ובמקרים מסוימים גם ניתוק וחיבור המבנה וכל הלוגיסטיקה המעורבת בעניין, בהתאם ליכולות וקיבולות החברה.

הובלת מבנים ניידים וקראוונים: דגשים התחלתיים

לפני שמתחילים תהליך של הובלת מבנים ניידים וקראוונים, מתבקש לדעת כמה דברים. ראשית כל: מה הן מידות המבנה? שכן, בכל הובלה מתבקש לדעת את הפרטים הללו מראש. ואנחנו מדברים כאן על אורך, רוחב, גובה וכן הלאה – הקשורים למאפיינים הפיזיים של המבנה עצמו, אותו רוצים להעביר. נכון הדבר גם לקרוואנים. הדרך בה זה ישפיע על תהליך הובלות של מבנים ניידים וקרוואנים, היא שידיעת הנתונים מראש תאפשר לדעת באיזה סוג רכב לעשות שימוש כדי לבצע את ההובלה עצמה ובאם מתבקש לארגן מראש ולמפרע אישורים כמו גם תיאומים מול משטרת התנועה, לטובת ביצוע והשלמת הפרויקט והתהליך.

הובלת מבנים ניידים וקראוונים עם רצפות מסוגים שונים

דבר נוס, שאנחנו יכולים לשקול במסגרת הובלת מבנים ניידים וקראוונים, הוא רצפת המבנה. שכן רצפת המבנה יכולה להשפיע על התהליך גם כן. מדוע? ובכן, לרצפה יש השפעה על משקל המבנה.  ומשקל המבנה יכול להיות מאוד רלוונטי כדי להחליט איזה מנוף ואיזה משאית יכולה להתאים למשימה. אם מדובר ברצפת בטון או רצפת עץ, שאלו הן אפשרויות די נפוצות לדעת אנשים מסוימים – הרי שההתייחסות אליהן יכולה להיות שונה. לדוגמה, מבנים עם רצפת עץ ניתן להניף בעזרת "רלסים" מברזל, אותם משחילים תחת המבנה עצמו.

הובלת מבנים ניידים וקראוונים עם חוזק מבני מספק

מאפיין נוסף שאנחנו יכולים לחלוק כאן, שיכול להשפיע על העניינים – הוא חוזק המבנה. שכן, רבים המבנים שבונים אותם בצורה חזקה, בשילוב מסגרות ברזל לתמיכה בתקנת המבנה והקירות. וזה נהדר. במקרים שאין זה תקף, ייתכן שיהיה צורך לעשות חיזוקים במבנה טרם ניתן יהיה להעביר אותו בתהליך של הובלת מבנים ניידים וקראוונים.

ניתוק תשתיות וחלקים מסוימים טרם הובלת מבנים ניידים וקראוונים

ואפילו לפני שהתחלנו בהעברה עצמה, במסגרת הובלת מבנים ניידים וקראוונים, יש לנו עניין לנתק הן חלקי מבנה והן תשתיות. מדובר כאן על תשתיות חשמל, תקשורת, ביוב, מים וכיוצא בזה. באם למבנה יש כל מיני חלקים המתממשקים עם התשתיות, מתבקש להבין מהי הדרך האחריות לבצע ניתוק במקרה שכזה.

הובלת מבנים ניידים וקראוונים עם מנופים מתאימים למשימה

מאפיין נוסף שיכול לבוא בחשבון בתהליך הובלת מבנים ניידים וקראוונים, הוא מיקומו של המנוף המעורב ביחס למבנה עצמו. שכן, אפשר שיהיה מרחק בין הנקודה בה חונה משאית עם מנוף, המגשר בינה לבין המבנה. אלא שככל שהמנוף עצמו רחוק יותר מהמבנה, יהיה עניין להשתמש במנוף גדול ואף חזק יותר. וזאת כי כנראה יהיה מתבקש להשתמש ביותר כוח כדי לבצע את המשימה. למעשה, ככל שהמנוף צריך לעשות עבודה גדולה יותר, כמו לדוגמה להעביר מבנים ניידים וקראוונים על פני משטח גדול יותר (כי אולי המשאית חונה הרחק יחסית), ולעבוד מול עצים שבדרך, קווי תקשורת וחשמל, וכן הלאה – ייתכן שיהיה עניין לוודא שיש לו את הקיבולות המתאימות לכך.

ניתן ליצור עימנו קשר ולברר יותר פרטים בנושא.

הובלת מבנים ניידים וקראוונים

מבנים ניידים וקראוונים
חניון לילה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם