חניון לילה – נווה פריצקי

השכרת קרוואן לחופשה חלומית

חניון לילה נווה פריצקי הוא אחד מאתרי הקמפינג הפופולריים בישראל, ומסיבה טובה – הוא בהחלט יפה! נווה פריצקי ממוקמת במרכז הארץ ומציעה נופים מדהימים של ההרים והעמקים שמסביב, כמו גם מספר מסלולי טיול נהדרים. אם אתם מחפשים מקום שקט ונופי למחנה בו, נווה פריצקי בהחלט שווה ביקור.

מיקום מחנה נווה פריצקי

נווה פריצקי הוא אתר קמפינג וחניון לילה הממוקם בישראל. הוא ממוקם במרכז הארץ, קרוב לתל אביב ורענה. אתר הקמפינג ממוקם במיקום יפהפה, מוקף הרים ויערות. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ישראלים ובינלאומיים כאחד.

מה לעשות בחניון לילה נווה פריצקי

אם אתם מחפשים מקום לקמפינג בישראל שיש בו הכל – נוף יפהפה, שירותים נהדרים והרבה דברים לעשות – אז תרצו לבדוק את נווה פריצקי. אתר הקמפינג ממוקם בלב המרכזל, והוא מושלם הן למשפחות והן לקבוצות חברים. הנה רק כמה מהפעילויות והאטרקציות שתמצאו בנווה פריצקי:

1. טיולים רגליים ורכיבה על אופניים: אזור המרכז הוא ביתם של כמה מהנופים היפים של ישראל, ויש הרבה שבילים לטייל בסביבת נווה פריצקי. בין אם אתה מטייל ותיק או סתם מחפש טיול נינוח, תמצא את השביל המושלם עבורך. ואם הבאתם את האופניים שלכם, יש גם כמה שבילי אופניים באזור.

2. שחייה: לחניון הלילה של נווה פריצקי יש בריכה פרטית משלו, כמו גם גישה לאגם סמוך. אז בין אם תרצו לטבול בבריכה או ללכת לשחות באגם, תוכלו להתקרר במים.

3. טניס: בנווה פריץ יש שני מגרשי טניס

איך מגיעים לחניון

מחנה נווה פריצקי ממוקם במרכז הארץ, בסמוך לעיר תל אביב. הדרך הטובה ביותר להגיע לשם היא ברכב, והנסיעה אורכת כשעה. ישנם גם אוטובוסים סדירים הנוסעים באזור, והנסיעה אורכת כשלוש שעות.

מה להביא למחנה נווה פריצקי

כאשר אורזים לטיול קמפינג, חשוב לקחת בחשבון את האקלים והשטח של היעד. אתר נווה פריצקי ממוקם בישראל, אז ארזו בהתאם! הטמפרטורה הממוצעת באתר היא בין 68-85 מעלות פרנהייט. הקפד להביא קרם הגנה, כובעים, משקפי שמש וביגוד נוח כדי להגן עליך מפני השמש. השטח חולי ברובו, אז נעליים סגורות הן חובה. הביאו הרבה מים וחטיפים כדי לשמור על לחות ותדלק במהלך ההרפתקה שלכם. ואחרון חביב, אל תשכח את המצלמה שלך כדי ללכוד את כל הזיכרונות!

סיכום

אם אתם מחפשים חווית קמפינג עוצרת נשימה, אל תחפשו רחוק יותר מנווה פריצקי בישראל. עם הנופים המדהימים של הים ​​וההרים הסמוכים והחניון המצויד, קל להבין מדוע אתר הקמפינג הזה כל כך פופולרי. אבל אל תסתפקו במילה שלנו – לכו תבדקו את זה בעצמכם!

חניון לילה נווה פריצקי

חניון לילה – נווה פריצקי

נסיעה בקרוואן היא מדהימה ממגוון סיבות. אנחנו אוהבים שהבית שלנו איתנו בכל מקום שאנחנו הולכים, כלומר אנחנו יכולים לבשל, ​​להתקלח או לישון בכל מקום שנראה לנכון. אנחנו גם מעריכים את העובדה שאנחנו תמיד מסוגלים לסיים את היום במיטה שלנו, לא משנה לאן נשוטט. עם זאת, הדבר שאנחנו הכי אוהבים בנסיעות לקרוואנים הוא היכולת לחסוך טונות של כסף על ידי הימנעות מלינה יקרות במלון.

כמובן שעדיין יש לקחת בחשבון דמי קמפינג וחניון קרוואנים. עם זאת, ניתן להימנע מאלה, מה שהופך את הרפתקאות הקרוואנים שלך למשתלמת אפילו יותר. זה נכון, זה לגמרי אפשרי למצוא חניית קרוואנים ללילה שעולה בדיוק  ש"ח0 ללילה, ולפעמים אלו אתרי הקמפינג הכי יפים שיש.

אם אתם רק עוברים, בזמן שאתם נוסעים למקום אחר, שקול חניון לילה. ישנן רשתות עסקים לאומיות שאכן מאפשרות לקרוואנים לחנות במגרשים שלהם לשהייה של לילה אחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם